fbpx
Търси програмата на HomeOne TV в мрежата на своя телевизионен оператор.КЪДЕ ДА НИ ГЛЕДАШ
HomeOne

HomeNetwork Company придоби лайфстайл медията InLife

1 Mins read
  • HomeNetwork Company придоби лайфстайл медията InLife
  • Вчера, 10.02.2021 бе финализирана сделката по придобиване на InLife от HomeNetwork Company.

HomeNetwork Company придоби лайфстайл медията InLife

11.02.2021г., София

Вчера, 10.02.2021 бе финализирана сделката по придобиване на InLife от HomeNetwork Company.

InLife дебютира като онлайн телевизия от средата на м.февруари 2015 г. За изключително кратък период от време телевизията успя да се наложи като уникален медиен продукт с богато портфолио от различни авторски предавания и рубрики. InLife отразява световното събитие №1 за 2015 година LIFE BALL Виена, както и представянето на Ауди от Жан Пол Готие; пресконференция на Чарлийз Терон, Шон Пен, Мери Джей и Вера Брежнев; седмицата на модата в Париж с уникални филми от ревютата на Ели Сааб и Зухаир Мурад и стотици други локални и световни събития. InLife разполага с над 2000 часа авторска продукция и добре изградена програмна концепция, таргетираща високообразованата платежоспособна градска аудитория.

С придобиването на InLife HomeNetwork Company разширява своето медийно портфолио и дава ясна заявка за дългосрочната стратегия на компанията да инвестира в нишови медийни проекти. InLife ще продължи да развива теми от сферата на изкуството, модата, здравето, туризма и развлечението, както и ще продължава партньорствата си с големи събития като The Venice Biennale, The Life Ball in Vienna и европейските седмици на модата.

HomeNetwork Company придобива всички активи на InLife , като медията ще бъде интегрирана в настоящето портфолио на компания още от пролетта на тази година.

“Изключително горди сме, че успяхме да добавим към портфолиото ни един толкова успешен, уникален, качествен и добре реализиран медиен проект като InLife . Сигурни сме, че синергията между съществуващите ни медии и InLife ще бъде в полза за зрителите, които ще продължат да получават качествено съдържание. Въпреки че програмно InLife ще стане част от програмата на HomeOne TV, ние ще запазим бранда и ще продължим да го развиваме самостоятелно, като надградим неговото уеб и телевизионно присъствие и разбира се продължавайки един от най-емблематичните предавания на InLife с нови сезони още от тази пролет. InLife допълва отлично нашата стратегия да инвестираме в локално съдържание.”, коментира Владимир Иванов, изпълнителен директор на HomeNetwork Company.

Related posts
HomeOne

"Архитектурен магазин" с нов сезон в ефира на HomeOne TV

1 Mins read
Архитектурен магазин – предаването на Ася Георгиева, което анонсирайки водещите световни тенденции в архитектурата и дизайна. С него гостуваме в домовете на… Like this:Like Loading...
HomeOne

HomeOne TV с изцяло българска програма

1 Mins read
HomeOne TV стартира своята обновена програмна схема навръх националния празник на България. Точно в 07:00 часа на 3 март стартира изцяло обновената… Like this:Like Loading...
HomeOneМодаПредавания

ONE Fashion Week от 05 април ексклузивно в ефира на HomeOne TV

1 Mins read
HomeOne TV става новият дом на модата от тази пролет. Като част от стратегията на канала да предоставя допълнително разнообразно съдържание на… Like this:Like Loading...
×
HomeOne

HomeOne TV стартира с нови предавания от март

%d bloggers like this: